info@hernisety.cz, 731 598 904
- Úvod
- Vše o nákupu
- Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží
Zakoupené zboží nám můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Pokud nám důvod napíšete, pomůžete nám tím v dalším zkvalitnění našich služeb.
Postup vratky:
- Pošlete nám oznámení o odstoupení od kupní smlouvy (viz příloha na konci Obchodních podmínek)
- Zboží, prosím, pečlivě zabalte, aby se nepoškodilo a do balíku nezapomeňte přiložit fakturu a vytvořený vratkový formulář (viz bod 1)
- Balík odešlete na adresu:
Václav Vacek - Herní Sety
Stroužníky 748
Jablonné nad Orlicí
561 64 - Jakmile nám zboží dorazí, obratem zařídíme odeslání peněz zpět na váš účet
Vaše spokojenost je pro nás důležitá, proto peníze nijak nezadržujeme po celou dobu zákonné lhůty a odesíláme na účet v co nejkratším čase po doručení zboží k nám.
Reklamace zboží
Ačkoli vždy klademe maximální důraz na kvalitu našeho zboží, může se samozřejmě v ojedinělých případech vyskytnout výrobní vada nebo jiný nedostatek.
Pokud na zboží objevíte jakýkoli nedostatek (např. zboží neodpovídá popisu na eshopu, nebo je poškozeno), neváhejte nás kontaktovat s reklamací. Na zboží se vztahuje zákonná 2letá záruka.
Postup reklamace:
- Jako první krok nám prosím zašlete email na adresu info@hernisety.cz, kde uvedete název výrobku, číslo objednávky a popis závady. Reklamaci dokážeme vyřídit výrazně rychleji, když nám zašlete fotografii závady.
- Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku, zašlete nám reklamované zboží na opravu nebo výměnu.
- Opravu se snažíme vždy vyřídit v co nejkratším čase. Pokud není zboží možné opravit, domluvíme se na výměně zboží nebo vrácení celé kupní ceny.
Vady způsobené běžným opotřebením nebo zaviněním kupujícího není možné reklamovat.